top of page
מילי שטוקפיש

מילי שטוקפיש

פסיכותרפיסטית יונגיאנית בעלת תואר שני בתחומי הבריאות, האומנויות והנחיית קבוצות. מנהלת המסלול האינטגרטיבי להכשרת מנחי קבוצות בגישות הוליסטיות ורוחניות ואת המרכז הישראלי להנחיה אינטגרטיבית בקבוצות ומייסדת המרכז להבעה הוליסטית ברעננה.

מילי שטוקפיש, לומדת ומתרגלת את גישת האנליזה היונגיאנית עם פרטים וקבוצות. עוסקת בחקירה והנחלת הזיקה בין תהליכים יצירתיים ותהליכים טרנספורמטיביים. בתחומים אלה השתתפה בכנסים וכתבה מאמרים. בעבודתה מילי משלבת גישות ואלמנטים מתחומי בריאות הגוף והנפש, ריפוי ורוח, ההבעה ביצירה, ותהליכי התפתחות ושינוי בקבוצות. מילי מנחה ומדריכה מנחי קבוצות ומלמדת מטפלים, מנחים, אנשי חינוך וצוותי רווחה. מטפלת ומדריכה פרטנית.


"לפני שנים מצאתי את עצמי פורשת מחיי המוכרים ופונה לדרך של חיפוש. אז, לא באמת ידעתי מה אני מחפשת אבל משהו בתוכי ביקש לעצמו מפגש עם ה"ברור יותר להיותי". החיפוש הזה הפגיש אותי עם "מחפשים" רבים, עם התהיות בדרך ועם האופנים והגוונים השונים שיש לחיפוש אחר משמעות ויעד לחיים שלמים-אישיים ומקצועיים. בהמשך פניתי לחקירה אישית ולמחקר שהגדיר את שלבי החיפוש והשינוי שאנשים חווים בעקבותיו. מאז אני מציעה בית לאנשים המבקשים לעצמם מקום בטוח לחיפוש, תהיה, וגילום להיותם האישי והמקצועי השלם- זה בית המנכיח את הייתכנות והתקווה לכל מי שמבקש לחפש את דרכו חזרה אל עצמו ואל הקיים סביבו, זה בית שפרט וקבוצה מעורסלים בהוויה של חיים ולמידה."

תמונה מילי.jpg

אורנה שומן

20 שנות נסיון בתחומי המגדר, יחסים ומיניות מיטיבה גופנית ונפשית.

לשעבר מדריכה ומנחה בכירה במרכז הסיוע לנפגעות אונס ותקיפה מינית.

מייסדת ומובילה את מיזם ״אז מה כן - מיניות מדוברת״: ייזום, כתיבה והנחיה של תכניות חינוך למיניות מיטיבה, מניעת אלימות מינית, מגדר ויחסים. הטמעה של תכניות אלו במערכת החינוך, בשירות הציבורי, ביישובים וקהילות, בקבוצות הורים וסטודנטים לחינוך ולעבודה סוציאלית.

מכשירה מנחים ומנחות, מלווה הורים למתבגרים.

מנחה קבוצות ומאמנת אישית ליחסים.

בת זוג לאחד, אמא לארבעה, בעלת ברית לרבים.

תמונה מילי.jpg

אורית שרת פורטר

פסיכותרפיסטית בעלת תואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אמנויות. תואר ראשון בתנועה ומחול, עוסקת בכתיבה.

מלמדת הנחיית קבוצות הלכה למעשה תוך שילוב בין למידה תיאורטית והתנסות מעשית חוויתית.שמה דגש, על יצירת אקלים קבוצה המאפשר פניות ללמידה והתפתחות, על מתן מקום וביטוי אישי, מנחה סדנאות - תנועה בקבוצה.על הכרות עם תהליכים בהתפתחות הקבוצה והשפעתם על יחסי הגומלין המתקיימים בין הפרט, הקבוצה והמנחה.ועל התנסות בתקשורת מקרבת ואפקטיבית.


תמונה מילי.jpg

דב אבן זהב

פסיכולוג, מומחה בכיר־מדריך מוכר ע"י הסתדרות הפסיכולוגים ומשרד הבריאות. מ.א. אוניברסיטת ת"א.

מרצה בתוכניות שונות להכשרת מטפלים ומנחי קבוצות - בית הספר מרכזי לעו"ס, התוכנית ללימודים מתקדמים סמינר הקיבוצים, מכללת רידמן, ועודמדריך (סופרוויז'ן) למטפלים ולמנחי קבוצות. קליניקה פרטית ברמת השרון. עבודה עם יחידים, זוגות, הורים וקבוצותעבודה בארגונים - הנחיית מנהלים, בניית אקלים דיאלוגי, יחסי צוות, יחסים בין קבוצתיים.מאמין בכוחו של מפגש אנושי אותנטי לעורר תהליכי שינוי, התפתחות והתקרבות לעצמי ולחיים במלואם.


תמונה מילי.jpg

דורית הדר

בעלת תואר ראשון באומנות ועיצוב. בוגרת המסלול לטיפול באומנות/ סמינר הקיבוצים. בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס בבר אילן.

כיום מטפלת במרכז נתיבים להורות שם עובדת עם נוער, ילדים והורים ובעלת קליניקה פרטית.

בעלת נסיון בעבודה עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי ונוער בפנימיות.

מעבירה קבוצות מיינדפולנס לאוכלוסיות השונות במסגרת הרווחה של עמק חפר.

מתרגלת והולכת בדרך הדהרמה.

תמונה מילי.jpg

מרית מילשטיין יפה

מטפלת בפסיכודרמה ושילוב אומנויות. מדריכה. אנליטיקאית קבוצתית. מגוונת בשילוב אומנויות. משברי חיים, שכול, הפרעות אכילה.

יו"ר המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית.מלמדת ומדריכה בסמינר הקיבוצים, מכללת וינגייט, בתוכניות הנחיית קבוצות בש.פ.י. מנחה סדנאות למידה חוויתית לארגונים וקבוצות גדולות.מטפלת אישית, משפחתית וקבוצתית ומדריכה במרפאה להפרעות אכילה לילדים ונוער בבית חולים תה"ש,מנחה קבוצה גדולה מתמשכת בבי"ח מזרע, מנחה קבוצות שכול במשרד הביטחון.מטפלת אישית וקבוצתית במבוגרים ומתבגרים משפחות והדרכת הורים בקליניקה פרטית בגבעת שמואל ובתל אביב.


תמונה מילי.jpg

ד"ר מיכאלה (מיכי) מעוז

ד"ר (PsyD) מיכאלה מעוז
בעלת דוקטורט (PsyD) בפסיכולוגיה מ-PSP קליפורניה ארה"ב בתחום הטיפול הקבוצתי. פסיכותרפיסטית גופנית, חברה ב – EABP, ILABP – הארגון האירופאי והישראלי לפסיכותרפיה גופנית. יו"רית הארגון הישראלי ל-פ"ג. מנחה קבוצות בגישה אינטגרטיבית.
מלמדת ב'קריה האקדמית – אונו' במסגרת תואר שני ובמרכז להנחיה אינטגרטיבית בקבוצות. בעלת ניסיון בעבודה קבוצתית עם יועצות חינוכיות מטעם משרד החינוך – שפ"י, ועם עברייני תעבורה מטעם עמותת אור-ירוק. נותנת הדרכות בתחום הקבוצות והפסיכותרפיה הגופנית ובעלת קליניקה פרטית.

מאמינה כי אנו מהווים מכלול של גוף, רגש, חשיבה ובכולנו – נשמה, וכי עלינו לחיות באופן מווסת רבדים אלו. מביאה זאת לידי ביטוי בכל מפגש – עם עצמי, עם אחרים, בקבוצה ובחדר הטיפולים. מאמינה כי אנו יצורים חברתיים מחפשי קשר, ולכן, עבודה בקבוצה מעצימה, מהווה 'מעבדה' לזיהוי ושינוי דפוסים ומאפשרת לימוד עמוק יותר את עצמנו. מחויבת להכיר את עצמי יותר בכל יום, ליישם את שאני מציעה למטופלי ולהעמיק את תחומי הידע שלי. וכל זאת – בענווה.

תמונה מילי.jpg

סמדר אימור

רקדנית, כוריאוגרפית, אומנית קול, כותבת, ומלווה תהליכי התפתחות תודעתית-יצירתית. מפתחת שיטת "אינטגרציית קול בתנועה-מוזיקליות אורגנית", פרקטיקה אותה היא מלמדת בארץ ובעולם. עוסקת מזה שנים רבות בפעילות אמנותית , במסגרתה יצרה עבודות רבות לפסטיבל ישראל ולפסטיבלים שונים אחרים בארץ ובעולם.

לימודים: באקדמיה לאומנות בצלאל, האקדמיה למוסיקה ומחול ע'ש רובין-ירושלים. תואר שני בלימודי תיאטרון באוניברסיטת תל אביב, תכנית לחקר הביצוע.

בנוסף ללימודיה האקדמיים המשיכה והשתלמה בפרקטיקות רבות ומגוונות בתחום התנועה, הקול, התיאטרון, ושיטות ריפוי הוליסטיות. השפעות עיקריות: שיטת פלדנקרייז, טכניקת אלכסנדר, קונטקט אימפרוביזציה (עבדה עם ליסה נלסון, סטיב פקסטון, דניאל לפקוב –ארה"ב' ) ריפוי בתנועה וקול (פול ניוהם-אנגליה), עבודתה של מוד רובר (האייטי, צרפת), עבודתו של הבימאי הפולני יזי' גרוטובסקי (פולין, איטליה-תיאטרון מעבדה בפונטדרה),

מלמדת אימפרוביזציה וקומפוזיציה מזה כ-30 שנה בבית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים, במרכז שילוב לפסיכותרפיה, מרכז סינפסה (אותו הקימה), במרכז לאמנות קולHLASOHLED בצ'כיה (פראג).

תמונה מילי.jpg

עמי עמונאל צביאלי

מטפל, מרצה ומדריך בפסיכודרמה MA. בוגר החוג לתיאטרון במגמת משחק של אונ' תל-אביב, בוגר המסלול למטפלים בפסיכודרמה בסמינר הקיבוצים. תואר שני בפסיכודרמה מאונ' חיפה, בוגר התוכנית לפסיכותרפיה קבוצתית באמצעות תיאטרון פלייבק, וסטודנט לטיפול זוגי-משפחתי במכון שינוי.

 מרצה בתוכניות המסלול למטפלים בפסיכודרמה בסמינר הקיבוצים ובבית הספר לחברה ואומנות של הקריה האקדמית אונו. בימים אלו מסיים שנים רבות של עבודה טיפולית עם ניצולי שואה ואוכלוסיות בוגרות בעמך נתניה. בנוסף אני שחקן ומנחה תיאטרון פלייבק. שותף בצמד תיאטרון דו-פלייבק עם אורלי דדו לביא.

נולדתי וגדלתי בעיר העתיקה בצפת בשנות השישים, התנועה בין בתי הכנסת לקרית האומנים ממשיכה לפעם בנפשי ולהוות השראה מתמשכת לחיי האישיים והמקצועיים. אני אבא לתומר ודורון , בן זוג  לדניק, בן לאבא אלי החי בשיבה טובה ולאימא איילה ז"ל.  שמח ביש ומתמודד עם האין.

תמונה מילי.jpg

ד"ר צילה זן-בר צור

בעלת תואר שלישי בפולקלור מטעם האוניברסיטה העברית. מתמקדת בחקר טקסי נשים ושאמאניזם באסיה התיכונה. עבודת הדוקטור שלה הייתה בנושא: 'תפישת הנשיות וביטוייה הפולקלוריים אצל נשים יהודיות יוצאות אפגאניסתן בישראל". היא מנחה טקסים במעגל החיים כמו טקסי ה'נזיד האדום' – טקסי חניכה לבנות מצווה וטקסי 'תיק הרפואה והחיה הפצועה' לנשים בשלב הבתר-פריון.

"בערוב ימיה נתנה לי סבתי ספר פתגמים ומשלי חכמה ופתגמה בעבורי פתגם בשפת הדַרִי: 'זַנְ-י פִּיר מֶסְלֶ-י נֶוֶשְתֶּה בְּרָא-יֶה דוֹחְ'תָּר' – 'אישה קשישה היא כמו מגילה בעבור הבת הצעירה'. ברבות השנים הבנתי שפירוש המילה 'נֶוֶשְתֶּה' הוא גם מגילה וגם קמע הגנה.חכמת הנשים הקשישות, חכמת הסבתות, חכמת האמהות והאבות הקדומים, הם לדידי עקבות מסע שהשאירו לנו הקדומים על פני מישורי החיים. עקבות של למידה ודעת, של מסורות ריפוי, של יצירה וחזון. לעתים העקבות הם מפורשים ולעתים הם רזים וסודות המבקשים להתפענח. כך ואחרת, חכמת הקדומים היא הון תרבותי שאנו יורשים מדור לדור ואני ראויים לחכמה הזאת שתשרת אותנו בכל מעגלי החיים.מתוך אמונה וחזון אני רואה עצמי כמתווכת תרבותית, בין הקדום לכאן ועכשיו, בין השבטי של פעם לקבוצתי וליחיד של היום, בין הגנוז לנגלה. מתווכת באמצעות סיפורי עם ונפש, באמצעות מסעות במפות ונופים שאמאניים ובאמצעות פורמולות תרבותיות של ידע קדום. אני מזמינה אתכם לצאת עימי למסעות בהם נמצא את האוצרות התרבותיים והרוחניים שהותירו לנו הקדומים ולחנוך יחדיו את היותנו מנחי דרך וקבוצות".


תמונה מילי.jpg

רועי סמנה

פסיכולוג קליני מומחה, מטפל במבוגרים ונוער בקליניקה בת"א. מרצה ומדריך בתוכנית לפסיכותרפיה של מרכז ויניקוט, בבית-ספר "תמורות" לפסיכותרפיה.

מאמרים וסקירות רבות פרי עטו פורסמו באתר "פסיכולוגיה עברית" ובכתב-העת "שיחות" והוא מכותבי הספר "למשש את הפיל" (כרמל, 2019).

תמונה מילי.jpg

שי גיל

שי גיל (מ.א.), פסיכותרפיסט יונגיאני, מטפל בתנועה והבעה( מדריך) ומגשר משפחה טיפולי (עו"ד בעברו הרחוק), החוקר, כותב ומלמד על הסיפור החסידי, נרטיבים מיסטיים, עולם האגדה והמיתוס, בזיקה להתפתחות רגשית ולעבודת נפש ובשילוב כלים מעולם הפסיכותרפיה היונגיאנית, הפסיכואנליטית והתרפיות הבלתי מילוליות. 

 שי הוא מתרגל ותיק של אומנויות תנועה ולחימה מסורתיות.  שי מלמד במסגרת התכנית לפסיכותרפיה יונגיאנית ברופין, בתכנית לביבליותרפיה בסמינר הקבוצים, במרכזי פסגה ובמסגרות פרטיות שונות. קליניקות: קריית שמונה, קבוץ מורן, קדימה-צורן.

תמונה מילי.jpg

תמר ברנד שמיר

בעלת תואר L.L B מאוניברסיטת תל אביב, תואר M.Ed מהמרכז ללימודים אקדמיים, מוסמכת בהנחיית קבוצות מטעם המרכז הישראלי להנחיה אינטגרטיבית בקבוצות.

רואה בעבודה הקבוצתית זירה מיטבית להתבוננות, טיפוח וריפוי של רקמת החיבור העדינה בין בני ובנות אדם. כ'חיה חברתית', אנחנו מכוונים מעצם ברייתנו לקשור קשרים, לחבור לאחרים ולשתף פעולה. הכישורים הטבעיים הללו – שנדחקים לפעמים לשולי תשומת הלב - חיוניים היום יותר מתמיד, נוכח האתגרים שבפנינו.

מאמינה ביכולת של כל איש ואישה להסיר חסמים, להחלים מפגיעות ובתוך כך למצוא בעצמם ולהוציא לאור יכולות וקולות שנשכחו או הושתקו ולהפוך אותם למשאב ביחסים שלנו עם עצמנו ועם אחרים.

עוסקת בהנחיה, בתרגום, בתמיכה וליווי של צעירות במצבי סיכון והדרה, אנשים ונשים בתהליכי צמיחה והחלמה.

תמונה מילי.jpg

יעל שפרינגר

יועצת לימודים ותומכת למידה במרכז

בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל ותואר שני בלימודי משפחה במסלול ייעוץ למשפחות במכללה האקדמית ת"א-יפו. מוסמכת בהנחיה אינטגרטיבית בקבוצות במרכז השראלי להנחייה אינטרטיבית.

אנשים, יצירה, התפתחות והיחסים ביניהם, הם שנותנים לי השראה בחיי האישיים והמקצועיים.

כיום, אני מלווה אנשים בפרשות דרכים אישיות ומקצועיות בקליניקה פרטית, מנחה קבוצות וקהילות מקצועיות לומדות מטעם מכון מופ"ת וחוקרת את הקשר בין מערכת היחסים בקבוצה למערכת המשפחתית.

תמונה מילי.jpg

סמדר לב בן אלי

אסיסטנטית

בוגרת ב.א. בפסיכולוגיה, מנחת קבוצות בוגרת המרכז להנחייה אינטגראיטיבית, מוסמכת תוכנית ההמשך  לטיפול קבוצתי רגיש הוויה.

תלמידת המסלול לפסיכותרפיה במעגלי החיים במכללת אורנים. מטפלת במסגרת ההתמחות בבני נוער בסיכון ובמבוגרים במסגרות מטעם הרווחה.

מנחה ומדריכה מקצועית את צוות המנחים של הבית של רונית, מרכז חברתי לאנשים עם צרכים מיוחדים.

תמונה מילי.jpg

ענבר ארז

אסיסטנטית

מוסמכת המרכז הישראלי להנחייה אינטגרטיבית במסלולים:  הנחיית קבוצות אינטגרטיבית בגישות הוליסטיות ורוחניות, התלמדות בהנחיית קבוצות בשילוב פסיכותרפיה טרנספרסונלית ושמאניזם, התמחות בטיפול קבוצתי רגיש הוויה בשילוב הפסיכותרפיה האינטגרטיבית.

בצוות ההנהלה ומנחה בכירה ב"בית של רונית" - מרכז להתפתחות אישית וחברתית לאנשים עם צרכים מיוחדים, מלווה אנשים בתהליכי שינוי והתפתחות בקליניקה פרטית בהוד השרון, מנחת סופרויז'ן לסטודנטים להנחיית קבוצות בבית ברל בתהליכי הפרקטיקום,

מתרגלת מעל עשור את הפרקטיקה היונגיאנית במסגרות קבוצתיות וכאורח חיים ומנסה ככל האפשר להרבות טוב בעולם :)

תמונה מילי.jpg

רונה אסולין אורבך

רכזת שיווק

בהכשרה, בוגרת המרכז הישראלי להנחיה אינטגרטיבית בקבוצות- וינגייט, מטפלת בשיטת אלבאום, אבחון כירולוגי, טיפול בטראומה ע"י תנועה והבעה באמצעות הקלדה. בחיים, מנחה קבוצות ומטפלת אינטגרטיבית מוסמכת. מנחה קבוצות נערות ונשים בנושאי נשיות ומיניות במסגרת 'נשים לגופן'.

תמונה מילי.jpg

שרית צור

יועצת אירגונית, בעלת תואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אומנויות, מטפלת גוף נפש, מתמחה בטראומה אבל ושכול.

יועצת ארגונית עם התמחות במנהיגות אופקית (IMO), בוגרת תואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אומנויות מאוניברסיטת לסלי, ובימים אלה משלימה ההתמחות בפסיכותרפיה גוף-נפש-רוח מבוססת מיידפולנס במרכז שילוב. 

מנחת קבוצות ומרחבים העוסקים באבדן ושכול, כותבת ומרצה.

מנחה, מדריכה וחלק מצוות המטה של עמותת מהו״ת ישראל העוסקת בליווי ארגונים, צוותים מטפלים וקהילות בהתמודדות עם חירום, טראומה, אבדן ושכול. 

מטפלת במרכז מתבגרים-הורים ברמת גן ובקליניקה פרטית. 

מתרגלת ומחפשת את החיבור בין מעמקי האדמה, הנשימה, תנועת המים וטרנספורמצית האש ותשומת הלב לרגלי ההולכות בדרך.

תמונה מילי.jpg

תמי יגורי

יוצרת "אומנות המשמעות", תמי יגורי, דוקטור לפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב. בוגרת מנהל עסקים ופילוסופיה מהאוניברסיטה העברית. מרצה בכירה בקריה האקדמית אונו. מנחה בתכניות הכשרת מטפלים.

במשך עשר שנים ראש תכנית המאסטר בבריאות הוליסטית של שלוחת אוניברסיטת לסלי בישראל. בנושא המשמעות – מחברת הספרים: "אומנות המשמעות: הדרך למציאת מהות חייך", "פתרון חידת המשמעות", ו- Unraveling Life’s Riddle.

תמונה מילי.jpg
אורנה שומן
אורית שרת פורטר
דב אבן זהב
דורית הדר
מרית מילשטיין
ד"ר מיכאלה מעוז
סמדר אימור
עמי עמנואל צביאלי
ד"ר צילה זן-בר צור
רועי סמנה
שי גיל
תמר ברנד שמיר
יעל שפרינגר
סמדר לב בן אלי
ענבר ארז
רונה אסולין אורבך
שרית צור
תמי יגורי
bottom of page