
"זה לא יהיה קל.
זה יהיה פשוט, מבפנים ובמשותף"
רקע אודות הסדנה
אנחנו לא הולכים לפתור את הבעיות של ישראל אלא, לעדן מעט את הקירות המקטבים, כדי שנוכל להיות נוכחים במציאות הזו מבלי להתפרק, להישחק, ומבלי לאבד את האמונה באפשרות של ריפוי אישי, בינאישי וקולקטיבי.
.png)
סדנה בת 6 מפגשים. במהלך הסדנה נתבונן איך השורשים טווים את העבודה הטיפולית שלנו יחד עם המציאות הקוטבית ובעזרת הפרקטיקה היונגיאנית נייצר איתם קשרים מחדש.
בין היתר נפגש עם:
-
השאלה איך ניתן להפוך את קיטוב מנטל ל"חומר גלם" יצירתי והתפתחותי.
-
איך לפתח "מבט מוסרי" שיודע לראות את האחר מבלי להיבהל או להזדהות אתו עד אובדן עצמי.
-
נחקור יחד וכפרטים את המיתוס המנהל את המעורבות והשייכות שלנו וניתן מקום למה שעד כה לא קיבל מילים ופשר, דימויים וגלם בשיח שלנו עם 'הציבורי הרועש'.
-
נלמד להיעזר בפרקטיקה היונגיאנית, בדימויים, באמנות ובעבודה עם סמלים כדי לתת מקום הכולל את המבט וההקשר האישי למתחולל בציבורי.
אם זה מדבר אליכם – אתם מוזמנים להצטרף
זה לא יהיה קל. זה יהיה פשוט, מבפנים ובמשותף.
איפה?
בסטודיו הגיל הרך במרכז האקדמי לוינסקי וינגייט-קמפוס נתניה
מתי?
בימי חמישי, בין התאריכים 28.05-02.07 ובין השעות 16:00-20:00 | 6 מפגשים
קהל יעד?
אנשי מקצוע שעדין רוצים להיפגש עם נפשם ונשמתם, למנחים, למטפלות ומטפלים









